Allemaal veilig in Koeweit ! - Reisverslag uit Bagdad, Irak van detkmarsfir5 - WaarBenJij.nu Allemaal veilig in Koeweit ! - Reisverslag uit Bagdad, Irak van detkmarsfir5 - WaarBenJij.nu

Allemaal veilig in Koeweit !

Door: Annivaca

08 Maart 2005 | Irak, Bagdad

Ja mensen, het is zover.

Gisterenavond zijn de laatsten van ons de grens tussen Irak en Koeweit gepasseerd. We hebben nu allemaal het oorlogsgebied verlaten en zijn veilig in Camp Virginia aangekomen.

Dat ene doel waar we met z'n allen voor gingen is nu bijna bereikt. Aanstaande zaterdag komen we MET Z'N ALLEN op Eindhoven aan en zit onze missie er op !

Mensen, bedankt voor de steunbetuigingen die jullie ons de afgelopen tijd hebben gegeven.

Ook jullie hebben ertoe bijgedragen dat deze missie voor ons ONVERGETELIJK zal worden.

Nogmaals bedankt, en tot spoedig.

Detachement KMar SFIR5

• 08 Maart 2005 - 08:10

Inabijlsma:

hallo pascal
    ik hoorde dat jij deze week thuis komt ,doe voorzichtig,,he ,,dus de taak zit erop ,t,is natuurlijk mooier als je bij je vrouw in kinderen bent toch ,
    ik hoop dat je gezond weer in hoogkerk komt

gr inabijlsma

• 08 Maart 2005 - 08:12

Guzzioot Uit De Polder:

Goed gedaan jochies (en meisjes).

Nog een paar dagen R & R, en dan lekker naar huis.

Goed uitkijken bij oversteken...... en een goede thuisreis.

• 08 Maart 2005 - 08:19

Ramon:

Whoehoeeee!
    tof dat jullie uit Iraqy zijn nu, en zaterdag weer lekker veilig in nederland :D geweldig! tot snel pascal!!!

• 08 Maart 2005 - 08:20

Inabijlsma:

hallo mike
    hoe je het nog vol daar
    ook bij pascal, ga jij ook deze week weer naar huis,
    naar je familie ,stuur je mij even een emailtje mike zal ik wel leuk vinden ,
    mijn email is inabijlsma_88@hotmail.com

ik wacht op jou emailtje

groetjes doe rustig aan ,gr inabijlsma
    groningen

• 08 Maart 2005 - 09:39

Goc Vijverlaan (nog Wel):

(tussen haken want ook wij schijnen te gaan verkassen)

maar, erg goed! hou die fred in de gaten anders denkt ie straks nog echt dat vitesse op de 5e plaats staat. groet & tot hier!

• 08 Maart 2005 - 10:03

Rehoboth:

Hoi pascal hoe gaat het in koeweit bij ons gaat het wel goed hoor heel goed het is wel leuk op school want dit doe ik van af school van de klas
    naastmij zit gerhard op de computer ik heb een ratzel voor u

het vliegt in de lucht en zegt moez moez moez rarawat is het

[en vlieg die achteruit vliegt]

GROETJES HANS EN DE KLAS

• 08 Maart 2005 - 11:43

Nicoline:

Nou, het oorlogsgebied verlaten en dan nu ECHT de laatste lootjes en even met elkaar relaxen en afbouwen. Jullie zullen elkaar straks nog missen!!!. [zo'n lange tijd met elkaar doorgebracht te hebben] Geniet ervan in Cyprus!

• 08 Maart 2005 - 13:11

Van Lucienne:

Nog 94 uur!! En dan zijn jullie tenminste weer in Nederland :-). Nog even volhouden die laatste zware loodjes. In ieder geval gezellig met z'n allen. Veel plezier op Cyprus en tot zaterdag!!!!!

• 08 Maart 2005 - 13:33

Ton,:

we zien je zaterdag wel verschijnen rond half 2! en een goede reis vanuit cyprus!veel liefs van ons uit h'sluis

• 08 Maart 2005 - 18:14

Dijkdoorbraak En De Rest:

KOSTELIJK,
    Take care

• 08 Maart 2005 - 20:38

Spekzool,:

DKR: Proficiat met je nieuwe functie. Frank nu is hij echt je rechterhand!!!
    Wees er zuinig op.
    Allen een goede terugreis toegewenst.

• 09 Maart 2005 - 06:13

Dick:

Hoi Dick,

Ik ben blij voor jou en je collega's dat jullie in veilig gebied zitten en we zien jullie a.s. zaterdag wel verschijnen in Eindhoven (wel nuchter hoop ik!!!!)

Groeten Cees

• 10 Maart 2005 - 20:14

Dickie:

Kun je nog het de topper van DA4 tegen RCL DA1 meepakken as zaterdag Dickie!! Zie je verschijnen langs de lijn:)

Groetjes Liaantje!

• 11 Maart 2005 - 13:09

Alletta:

Hé Pascal (en al die anderen natuurlijk ook).
    Goeie reis naar huis, en zie je van 't weekend nog wel!
    Groetjes!

• 12 Maart 2005 - 10:48

Jan Kraakman:

Alle leden van de blauwe, maar natuurlijke ook groene Kmar
    WELKOM THUIS